29/8-09

Inte skrivit på ett tag nu men har helt enkelt inte haft någonting att säga.. inte för att jag har det nu heller egentligen men får väl offra mig iallafall :)
Dagarna går och skolan har satt igång på riktigt om vi säger så, läxorna börjar rulla in och dagarna är rätt långa. Dock har jag endast kunnat träna en skolträning då jag fick en bristning i låret på måndagskvällen och inte kunnat träna på hela veckan.. tradigt nu när man precis börjat skolan och allt. Laget möter dessutom Husie (mitt gamla lag) imorgon där jag då inte kan medverka vilket såklart inte är det roligaste som har hänt men jag överlever trots allt!
Får se hur länge jag blir borta med får väl förhoppningsvis börja så smått springa och så nästa vecka..!

Helgen har väl mestadels bestått av en massa kalas där vi befann oss hos caroline igår som har fyllt 18 år, medan vi firade pappa här hemma idag och jag måste säga att min släkt tillsammans är rätt så sjuka, haha alla har typ samma humor, så trots att det var sk. släktträff som de flesta så fint kallar det så var det kul! :) Men vi får väl ändå sända iväg ett grattis till pappa och caroline även här på bloggen, men även till Aylin som fyller 20 imorgon!
Som alla kanske förstår efter allt detta kalasfirande så har det blivit väldigt mycket godsaker i helgen också vilket jag gillar, speciellt bra nu när jag är skadad och allt hahah :)

Imorgon blir det som ni kanske redan förstått till att gå och kolla på matchen mellan ldb - husie för jag måste trots allt stötta mina lagkamrater, även om det inte behövs för det här fixar dem :)


Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0