18/12-09

Än så länge har det väl inte hänt alltför mycket idag.. Blev att ta det lugnt i förmiddags för att sedan bege sig till friskis där jag dock fortfarande kände av att jag är sjuk men blev iaf ett hyfsat löppass :) Eftersom jag inte hade någon tillgång till bil idag (hade nog ändå inte vågar köra) så fick morfar agera taxi idag. Så efter gymmet blev det hem till de för lite mat och så och nu sitter jag här.. Ikväll blir det sara vet inte om vi åker till tomtecupen och kollar en stund eller vi bara tar det lugnt.. :) Kusinen kommer även hit ikväll och ska sova här till imorgon, synd bara att jag inte är hemma men lär ju ändå träffa henne imorgon :)


Vi får hoppas på att sara bjuder på denna härliga bild :)!


Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0