23/12-09

Idag ser jag världen igen..
haha det fixades så enkelt som att gå till optikern och få bevisat att jag såg sämre än för ett och halvt år sedan (då jag var där senast).
Efter optikern bar det av för att inhandla de sista julklapparna vilket är väldigt skönt och ett steg i rätt riktining då de brukar inhandlas på självaste julafton.
Sedan hem och lämna mamma och hämta bror för en pass på friskis, men det roliga är att min bror blev tröttare än jag idag! :)
Sedan dess har jag väl inte gjort alltför mycket, har bara tagit det lugnt, slagit in ett antal julklappar och nu har vi gäster, men snart ska jag lämna julklappar till sara, får hoppas att hon gillar dem :)


Längtar till morgondagens öppnande av paradis - allt som har med nougaaat!


Bild från julen 2007


Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0