24/12-09

Det här med julhysteri kan faktiskt vara lite mysigt.
Vi ska ha julen här i år, dock är vår släkt lite splittrad i år och därför blir vi endast 10 stycken ungefär. Det är ju också en sak som är väldigt olika från familj till familj, vissa familjer firar med ett 30 tal andra medan vissa endast med 10 som oss. Jag själv hade nog aldrig klarar av att vara 30 för allt stök utan jag är uppväxt med 10-15 personer och det är alltså så det ska vara för mig!

Jaja nog snackat om detta ni får iallafall ha en riktigt GOD JUL och berätta för mig sen om ni kollade på kalle eller anna ;)

Gårdagens kom ihåg: Glitterbajs - INTERNT!

Kommentarer
Skickat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

SV: tack! :)

2009-12-24 @ 10:34:45
URL: http://malinhee.blogg.se/
Skickat av: - EMMA - FOTO - FUN STUFFS -

SV; Vill du ha det?

Gå in på www.designadinblogg.se

Ska finnas där :D

GOd jul :)

2009-12-24 @ 10:45:27
URL: http://suivrelavoiefacile.blogg.se/
Skickat av: HILDA

glittershit is the SHIT!

2009-12-25 @ 16:12:59

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0