25/12-09

Blev en braa jul :)
Detta året firades julen här hemma med släkten som sagt.
Blev först anna ankatittande en stund tills josefine kom då vi slog över till kalle anka. Efter det var det dags för mat i mängder som avslutades med gröt. Vid denna tid började josefine bli otålig och trött så det var dags för tomten att komma. Men såfort han steg innanför dörren säger hon: men det är pappa? haha jag höll på att skratta ihjäl mig men fick hålla mig och övertala henne att det inte var pappa. Men inte nog med detta, sedan när tomten läste från ett paket till josefine från mamma och pappa, tar hon paketet och säger: det är filmer. (vilket det också var). För att inte nämna när hon gav michael den sura blicken för ett paket som var till honom som hon trodde var till henne. haha värt att nämna är att hon är 3 år!

Bilder kommer så småningom :)

Idag har det blivit liten småtitt på rean på entré, blev även inhandlat 2 tröjor!

Snart är det dags för bio och kanske utgång ikväll.. :)

Kommentarer
Skickat av: naztybunny

Tack ska du ha ... <3

2009-12-25 @ 19:23:45
URL: http://naztybunnyswe.blogg.se/

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0