3/12-09

Brabra dagar sen 18-års dagen :)
Firade den 1 December med middag och bowling på entré med familjen och hanna, tyvärr gick det inte riktigt somjag hade tänkt mig men det var kul ändå, faktiskt riktigt fina banor där :)
Dagarna sen dess har väl inte hänt så mycket, mest skola och så, gjort färdigt det förskräckliga geografiarbetet, övat lite teori, och då menar jag lite och lite annat smått och gott! Ja, smått och gott har det inte heller varit dåligt med, men som hanna säger, man får :)
Imorgon blir det först bilskolan, känns som jag inte kört på år och dar, så vi får se hur det går :) Sedan bär det av till skolan, dock gillas det inte att det är laxlasagne imorgon.. ni får tycka att jag är kräsen men lasage det går bara inte att äta och bara tanken på att blanda lax i gör det bara ännu värre trots att jag kan tycka att lax är gott ibland..
Sedan bär det iallafall av till skolan för en lektion, nämligen matte, egentligen rätt onödigt att åka dit men känns som det är viktigt inför provet som komma skall! På kvällen blir det sedan handling med mamma inför lördag! :)
Blev förresten friskis med pappa nu ikväll, faktiskt riktigt skönt att träna på kvällen.. blev en 40-45 minuter på löpbandet, jobbigt då men skönt nu i efterhand :)
Måste bara avsluta med att säga hur avundsjuk jag är på alla som är utomlands nu i vinterkylan, t.ex. min bror och hanna i thailand, eller alla lagkamrater som är ute och far.. vill också ha värme!

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0