8/12-09

Då sitter man här i skrivandes stund igen och har inte den blekaste om vad jag ska berätta idag..
Kan väl börja med att tacka alla som kom och firade mig i lördags, hade jättetrevligt :) Blev tjejmiddag och sen utgång, även om det blev lite kaos på utgången, men det var kul ändå :)
i fredags var det hipp så det blev en riktig dansarhelg, men det kan man behöva ibland :)
I söndags följde jag med sara för att kolla på dam-dm inomhus där vi får gratulera hanna och sandra (kanske ska säga bumbi ;)) haha de vann iaf :)
Annars har det väl inte hänt så mycket i veckan än så länge, dock tränat en gång på friskis med pappa vilket är bättre än inget! Man måste tänka positivt i dessa tider! haha :)


Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0