10/11-09

precis hemkommen från skolan och staden med storcken.
Dagen har varit rätt lång så därför var det faktiskt rätt skönt att inte ha någon träning samtidigt som jag känner mig lite rastlös, men det ska vi springa av oss imorgon på matchen, inte sant bruuuuuudar? :) haha
Ja, det är som sagt dags för skol-sm imorgon mot falkenberg, blir nog sista matchen för säsongen så det ska bli kul :)
Nu ska jag baka kladdmuffins hade jag tänkt eftersom mina kära klasskompisar inte får några annars när sara inte är med.

Kommentarer
Skickat av: Johanna

Jag ahr lagt mina skor på hyllan. men åker på mycket fotboll... följer KDFF:s alla hemmamatcher och vissa borta.... =) BOIS hemmamatcher är oxå ett måste..å även en del borta matcher :)

2009-11-10 @ 15:29:40
URL: http://misseverything.blogg.se/

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0