11/11-09

skol-sm gick väl inte rikigt som vi tänkt oss..
blev förlust med 4-1 efter inte något skönlir av oss direkt, men jag kan säga att det känns i benen att man inte spelat på ett tag för som man sprang (eller det kanske inte vara så mkt men det kändes som det iaf) . haha
Jaja, synd att det är över nu men vi har haft en rolig dag iaf, speciellt på bussen och mcdonkan. En sak som dock bara måste sägas är att carro är sjuuuuuk i huvudet men vi gillar det! ahaha :D

När jag kom hem så blev det till att åka med mamma och pappa till ikea och nu är jag hemma och väldigt trött så det blir nog en tidig kväll ikväll :)




Kommentarer
Skickat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Tusen tack! :-)

jag redigerar mina bilder i photoshop cs3/cs4

2009-11-12 @ 19:14:28
URL: http://kamillush.blogg.se/
Skickat av: Johanna

ah josefin mårtesson vet jag inte vem det är..men antonia kan ingen missa =)

2009-11-14 @ 17:22:29
URL: http://misseverything.blogg.se/

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0