16/11-09

Hade endast en lektion idag, vilket såklart var skönt, något som dock inte var skönt var att jag trodde vi hade fotboll men det visade sig att vi bara hade teori, typiskt när jag verkligen var laddad! ;(
Funderar på att gå ut och springa en stund snart bara för att få springa av mig för sen ska jag nog ta vaccinet mot svininfluensan och lämna tillbaka skor och lite så med mamma.
Sen efter det lär det väl bli pluggande då vi har naturläxförhör imorgon och jag har inte börjat, men det ska väl inte vara så svårt om jag har fattat det rätt?! :)
Just det fick gå upp halv 7 imorse för hade körlektion klockan 8, längtar så sjukt tills jag får körkort..


Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0