18/11-09

Egentligen är det lite ruggigt hur beroende man kan bli av en serie. Tänk egentligen när man var liten och följde typ alla serier, man kunde liksom inte missa ett program. Nu är det ju inte riktigt så, eller jo med desperate housewifes, jag blir helt förstörd om jag missar ett program, det får liksom bara inte hända. hah
Nämen riktigt så farligt är det kanske inte men vissa jag känner är det faktiskt så för..
aja nog om det, i förrgår tog jag som sagt svininfluensa vaccinet och sådan ångest jag har haft inför detta. Har inte velat ta det för att jag har varit rädd för biverkningar, för att bli sjuk så jag inte kan träna/spela på någon dag, helt enkelt oroat mig över allt möjligt egentligen helt i onödan. I för sig blev jag sjuk igår, fick hög feber och sov bort hela dagen, men nu har vi ändå upphåll med fotbollen så det löste ju sig så pass, dessutom när jag hade sovit en sex timmar mådde jag mycket bättre och kunde tom träna imorse, i för sig var jag lite seg men det var ändå skönt att kunna vara med! Det sköna med denna dagen var också att vi endast hade en obligatorisk lektion vilken var denna så nu är jag ledig resten av dagen! vi hörs :)

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0