20/11-09

Man kan väl säga så pass att fredagen är en skön dag.
Endast en lektion i skolan, trots detta tar det ungefär 3 timmar från det att man åker till det att man är hemma igen, men vi överlever inte sant? :)
Ikväll blir det till att fira min kära mäkk som har fyllt 18, dock inte i dagarna men bättre sent än aldrig som man säger!
Resten av helgen är inte fullt planerad än så den får ni höra om när den är över, dock är jag sjukt avundsjuk på de som får åka upp och spela smp-sparken nu, den cupen är bara såå rolig :( men som jag sade innan så är det inte värre än att jag överlever :)

Blir väl snart till att kolla i garderoben om där finns något fint att ha på sig till ikväll sen kanske gå och ta en dusch för att sedan äta och göra sig iordning, sara kommer nog hit också innan det bär av till hanna :)

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0