27/11-09

Nu har man äntligen sett den nya filmen, new moon. Den var väl helt okej, men hade kanske förväntat mig lite mer efter twilight men det får ändå som sagt godkänt!
haha men det hände faktiskt en del roliga saker under filmens gång.
Till och börja med fanns det en kille som antingen hade någon psykisk störning eller bara var väldigt intresserad av någon annan än han tjej. Sen mitt i hela filmen så jagar Edward, Bella så utbrister någon PJETT och alla som befann sig i salongen brast ut i skratt för att inte prata om när tösorna bredvid oss började storböla (hur gamla var de egentligen, 11? tror inte de fattade hela filmen ens), eller när deras pappa somnade, ja det hände rätt mycket så mycket att även jag och c kom på en sån grym sak man kunde gjort som UF att det knappt är sant!
haha nu förväntar ni nog er mycket men vi tycker att man borde ha en biosalong som endast bestod av "soffor" som på översta raden där det inte var tillåtet för par att gå och se filmer utan helt enkelt att det fungerar som ett "datingroom". Raderna är alltså inte numrerade på samma sätt utan där står tjej och kille på de och när man köper biljetten kommer även ålder upp där så den andra personen vet var den ska placera sig :) haha erkänn att det var en bra idé?
Nej nu har jag snackat nog, nu blir det lite idoltittande..!

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0