19/10-09

Halloj

Blev sjuk i förra veckan och trodde äntligenm det var över när jag mådde helt okej både lördag och söndag men icke sa nicke, mår piss idag igen och har därmed inte varit i skolan, eller jag gick och tränade men mådde inte så bra då så bestämde mig för att åka hem då vi hade prov sen och hade ändå inte kunnat koncentrera mig på det..
Annars rullar väl livet på, igår mötte vi linköping och då spelade vi i afrikainspirerade tröjor som nu auktioneras ut på tradera, haha trodde faktiskt aldrig att de skulle gå upp så högt, men det är bra med tanke på att det går till välgörenhet. Dessutom är de rätt snygga också! :)

Nej nu ska jag väl gå och vila lite till så jag förhoppningsvis tillfrisknar litegrann iaf :)


Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0