21/10-09

Lite fystester sitter väl aldrig fel att göra, eller?!
Haha dagens höjdpunkt var ändå när jag och hilda skulle "tömma" hennes element då det var iskallt typ.
Hildas mamma hade då sagt att där skulle komma lite vatten ur det, vilket jag tyckte var lite konstigt då när jag har hört min pappa göra det så har han bara tömt det på luft? haha iallafall så hilda började snurra på den grejen tills det pös, men helt plötsligt börjar det skvätta och rinna ut olja vilket vi trodde betydde att man skulle öppna hela grejen, vilket resulterade i att det bara öste ut vatten (vilket hilda trodde var rätt).
Haha så det slutade med att jag sprang mellan köket och rummet (vilket egentligen inte är speciellt långt ;)) haha, där sprang jag iallafall i hundratjugo och ändå spildes det ut vatten, men efter ungefär 10 halvlitersglas fyllda kom det inte mer vatten och vi var nöjda över att vårt jobb var över, då även elementet hade blivit lite varmare!
Hilda satte sedan på elementet som inte blev varmare innan vi gick till träningen men vi satte igång det innan vi gick iallafall..
Haha hur det kunde bli varmt under tiden vi var på träningen är en oförklarlig fråga då det visade sig att vi hade gjort något helt galet, för man skulle inte alls tömma ut vatten, det skulle bara komma jättelite vatten och pysa lite sen skulle man stänga den, så nu kan det hända att vi tömt allt vatten i alla element i hela huset.. haha men varmt fick tjejen iaf och vi fick oss många glada skratt :)


Kommentarer
Skickat av: HILDA

OMG, jag skrattade när jag läste. Varje gång jag tänker på det ler jag haha.

2009-11-16 @ 22:22:13

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0