22/10-09

Vilken människa har inte testat att inandas helium från en ballong eller någonting någongång för att sedan prata med pipig röst egentligen?
Antar att svaret på den frågan säger sig själv, men hur många har egentligen utforskat det där med helium och tuggumi.
haha ställer ni säkerligen frågan till er själv, vad i hela fridens namn pratar hon om?
Men det ska jag be att få tala om, det är nämligen så att jag för en stund sedan var inne på youtube och såg den sjukaste idéen på länge.. vem kommer egentligen på att fylla munnen med helium samtidigt som man tuggar tuggumi för att sedan blåsa en bubbla och släppa iväg den?!
För er som inte förstod så lyfter den ju då precis som ballongerna gör.
Haha jag ansåg faktiskt att detta var en så pass smart och viktig nyhet att den var värd ett inlägg i bloggen även och de flesta säkerligen inte anser detsamma :)
Jag måste iaf testa detta någongång :)!

Länken till videon är:

http://www.youtube.com/watch?v=BB7avFyo6uU ENJOY!

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0