31/10-09

Ibland känns det som man är i nowhere i tankarna?!
Jag vet inte alls vad jag vill, inte ens om de vill vet jag inte vad jag vill. Offrar jag för mycket om jag inte väljer det och vad händer om jag måste välja det? Ja, som ni säkert förstår orkar jag inte ta tag i det och berätta vad som står på men just nu orkar jag faktiskt inte ens försöka hitta en lösning trots att jag borde vilja det, eller?

Aja, detta yrade säkert bara till det för er, men det fick mig att tänka till lite iaf..

1 mån och 1 dag - 18 år
1 mån och 28 dagar - London

Kommentarer
Skickat av: CAMILLA

London <3

2009-11-01 @ 13:04:55
URL: http://allittakes.blogg.se/

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0