2/9-09

fortfarande skadad men på bättringsvägen!
Känner inte av bristningen längre och ska testa springa maxlöpningar imorgon och om det fungerar som det ska så blir det kanske lite passningar på kvällen, hoppas!
Annars lever väl livet, går i skolan och kör rehab, ja, det är faktiskt det mesta jag gör om vardagarna nu.. haha :)
Missar antagligen matchen till helgen igen och det är väl inte det roligaste men förmodligen blir jag helt återställd och slipper slå upp bristningen igen!

Känner inte att jag riktigt är i ett stim för att blogga men gör som gått jag kan trots detta! :)

På tal om annat så är det helt sjukt att det redan är september men en annan sak som är overklig är att det är så varmt ute, igår måste det ha varit uppemot 20 grader, men vi klagar inte.. :)



Kommentarer
Skickat av: madde.

vem har gjort om ditt utseende på bloggen ? :D fint! :)

2009-09-03 @ 21:32:59

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0