20/8-10

Nu har det snart gått en vecka sedan jag skrev och sedan dess har det hänt en del, för att sammanfatta det kort har det varit brabra!
I måndags jobbade jag en stund för att sedan köra återhämtningsträning, idag kom även ´bästa hilda och dagen avslutades med att jag fick träffa ldb-tjejerna då några i laget åkte och kollade på örebro-ldb :)
Tisdags gick jag och hilda till stan för en bit mat för att sedan spela match, lfc-umeå där vi vann med 5-0, gytt! =)
Onsdags cyklade jag till träningen medan hilda sov vidare, när jag sedan kom hem igen var hon påväg hem.. :( Istället begav jag mig till staden för att för andra dagen i rad äta pastasallad på mokka med några i laget, riktigt gott! Sedan begav sig jag och Tilda hem till mig för att leta thailandsresor, denna dag avslutades sedan på planen med herr PAL och fröken heimersson samt ett antal instruktörer och tränare! :)
Torsdagen var en träningsfridag där jag jobbade på förrmiddagen för att sedan gå hem och vila och dagen avslutades med filmtittande hos Kalle!
Idag har jag ägnat dagen åt städning, hade tänkt tvätta med (då man typ aldrig behöver skriva upp sig eftersom ingen tvättar) men just idag hade självklart någon skrivit upp sig vilket bidrog till att jag inte får något tvättat idag, dvs. panik då jag behöver några saker imorgon..
Imorgon förövrigt kommer jag hem till malmööööö!! =)

Bjuder på lite bilder från hilda var här! :)


haha gulle



<3


hildur lärde mig lite! =)


Kommentarer
Skickat av: HILDA

asså fy fan vilka ula bilder, hur kan du lägga upp dem? haha. har du sett bilden på min blogg på dig och mig från i lördags? HETA om jag får säga det ;)

2010-08-23 @ 11:47:43

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0