1/1-10

Hemma från a lovely trip to london! :)
Åkte i måndags och kom hem idag och vi har haft det brabra förutom de kalla rummen ;) haha
Men en resumé av det som var brabra på resan ska ändå göras:
  • En yr michaela på passkontrollen
  • Handdesinfektion i hela väskan
  • Fattiga jävel
  • Cockfoster
  • Mind the gap, please!
  • Pasaje del terror!
  • Alla sjuka videofilmer
  • Big brother
  • fel boardingcard
  • shopping till max
  • god mat
  • maffigt fyrverkeri vid london eye och big ben
  • tjejerna vid frukosten sista dagen
  • I had the time of my life..
Finns så himla mycket att nämna så du får säga till om det är något speciellt jag missat camilla eller helt enkelt så får vi behålla det för oss själva!
men naturligtvis hade jag även gott sällskap! :)

Synd bara att vi inte fick uppleva en fotbollsmatch live, men det tar vi igen en annan gång :)
Det blev ändå lite annat sett som t.ex. madame tussaud´s, buckingham palace, speakers corner, piccadilly circus. Vi hade även tänkt se big ben och london eye, detta hade vi dock planerat att se i samband med fyrverkerierna men olyckligtvis hade gatorna närmst spärrats av så vi fick nöja oss med att se london eye på avstånd och big ben på vykort.. haha :)

Och förresten HAPPY NEW YEAR EVERYBODY!

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0