12/1-10

Försov mig imorse så missade första lektionen. Gjorde dock inte så mkt för behövde nog egentligen inte vara där :)
Sen gick man i skolan till typ två för att sedan snabba sig hem och packa och städa lite.
Efter det bar det av till hildurt för att sedan bege sig till helsingborg, där vi befann oss 45 minuter senare och efter 2 felkörningar, men det är sådant som hör till när man åker med hilda! haha
På hemvägen blev det kööörv på shell, säger bara mums!
Släppte även av elin när jag körde hem från hilda innan jag begav mig hem. Väl hemma var jag väl runt tio-tiden, lite drygt men rolig trip och träning :)

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0