8/1-10

Helt sjukt det här. Har tränat tre pass på två dagar och har träningsvärk som aldrig förr. Eller där ljög jag faktiskt, för det har varit värre en gång tidigare, nämligen i somras.. fast detta är inte långt ifrån. Körde nämligen styrka igår morse som man inte gjort på ett tag och det har satt sig vill jag lova. Sen på eftermiddagen var det dags för fotboll med uthållighet som mest var jobbig pga. styrkan. Idag hade jag alltså träningsvärk till tusen men kämpade ändå igenom mig passet som bestod av cirkelträning i gymmet, alltså ännu mer styrka kan man säga och jag trodde mina muskler skulle sprängas..
Inte nog med detta så är det dags för ett rent löppass imorgonbitti, vi får allt se hur det går..
Det märks iallafall att försäsongen är igår, men vi hoppas att det kommer att visa sig sen :)

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0