11/11-10

Sitter på tåget igeen, haha är påväg upp till linköping nu efter en lite längre vistelse hemma i malmö. Har haft det bra med nära och kära och hunnit träffa många! :)
Dessutom har jag hunnit bekanta mig med vår nya hund, Lukas, så jäkla söt! =)
Ville bara ta med honom upp! haha =),
Nu när jag kommer upp till linköping måste jag direkt till skolan och gå och prata med syon, hoppas hon har tid.. måste dessutom hämta ut mitt pass, sedan är det dags för träning och middag med klubben ikväll!
Får ju inte glömma min kära lilla hildur som nu beifnner sig i min lägenhet, fatta att det är 19 dagar tilll vi åker till thaaaaailand nu!! :)



Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0