21/10-10

Sitter på tåget nu påväg till lund (tåget går bara dit tror jag) men iallafall hämtar mamma och pappa mig där :) ska bli skönt att komma hem till malmö lite även om jag trivs i linköping!
påtal om något annat så sitter här en tjej i samma ålder som mig ungefär på tåget och lyssnar på musik det jag reagerade på då var att hon lyssnar på kassettbandspelare, hur länge sen var ddet man hade en sån?! eller egentligen var det nog inte så värst länge sen utan det är nog mer att tekniken har utvecklats snabbt..

Kommentarer
Skickat av: maddis

Ja det är bra gumman! För att jag vill ju kunna följa med när jag inte är här... och det går inte lika bra om du inte bloggar. ;) Haha. Tack, ja det ska faktiskt bli sjukt skoj! <3

2010-10-21 @ 22:18:13
URL: http://broome.blogg.se/

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0