22/10-10

Hemma i malmö!
Är som sagt hemma i malmö nu, tåget igår blev typ en timme försenat, seegt.
Mannen bredvid mig fixade dock gratis kanelbullar till oss eftersom de var så sena men förseningen ledde till att jag i princip inte hann göra något annat mer än hälsa på mamma och pappa innan jag gick och lade mig..
Idag vaknade jag upp vid halv 9, åt frukost sen begav jag mig till fotvård, skulle fixa nytt pass (som inte gick) och sedan till banken och fixade lite. Efter det begav jag mig till lund, nova och camilla, blev lunch och sedan lite shopping, alltid lika kul med den lilla pricken! =)
Nu i eftermiddag/kväll blir det en mysfredag med mamma då pappa ska på firmafest!

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0