29/10-10

Dagarna bara flyger förbi och jag glömmer att uppdatera..
I förrgår, alltså onsdag var jag på en regional talang dag som bestod av träning mat och föreläsning.. fick träffa madde och sanna, :D
Efter det hade vi träning med laget som jag även var med på och sedan tog jag bara det lugnt och försökte plugga lite på kvällen..
Igår var jag först och tränade på morgonen, styrka för att sedan bege mig till skolan för att sitta där ända tills vi hade andra passet för dagen!
Efter det följde jag med lolle och glenn ut och åt och spelade biljard, haha och värst vad jag lärde mig snabbt ;)
Idag började dagen i skolan för att sedan åka till träningen och dagen ska avslutas hemma hos kalle med sällis för idoltittande!
Saknar min familj! <3

Kommentarer
Skickat av: Elin - Julbloggen

sv: Hejsan! Den finns ute i butik så det är bara att köpa! :)

2010-11-06 @ 15:37:28
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0