17/8-09

Övningskörningen idag gick väl inte riktigt som tänkt men får se hur det blir med valet av bilskola när jag fått mitt schema i skolan och så..
På tal om skolan så börjar ju den på torsdag och precis som alla andra år så känner väl nästan alla att oj, vad detta sommarlovet har susat iväg?! And so do I, men det har varit ett bra sommarlov, riktigt bra :)
För tillfället sitter jag och kollar sporten och kom att tänka på innan på träningen då Sarah kom med den "klokaste" kommentaren. Jag satt nämligen och smorde in mina fotbollsskor med shampoo för att slippa skoskav när jag frågar Steff om hon vet hur mycket jag behöver ta. Då hon inte hade någon aning tänkte jag, men här kommer ju Sarah hon kanske ska komma med något klokt.. trodde jag ja för i detta tillfälle lägger hon kommentaren: "wow, är det där skoshampoo?" hahaha

Får väl bjuda på en bild från lägret, detta är innan andra matchen tror jag :)



/ m

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0