17/8-09

Hej!

Ja, då har man skaffat en ny blogg, med nytt utseende och förmodligen nytt intresantare innehåll!
Denna veckan, eller rättare sagt den 11-16 har jag befunnit mig i Norge för dubbellandskamp mot just Norge. Blev dubuten i den blågula tröjan, en känsla i sig :)
Tyvärr slutade det med två förluster men det var första gången vi spelade tillsammans så förmodligen blir det bättre med tiden ju :)
Där uppe tränade vi ca en gång om dagen förutom på matchdagen då det blev en träning (fasta) och sedan match.
Något vi gjorde desto mer av där uppe var att äta, för mat det ska man ha hela tiden så hungriga har vi inte varit direkt :)
Kom hem igår och visst har det varit riktigt roligt där men det är alltid skönt att komma hem!

Idag är det dags för min första körlektion, så vi får se hur det går..
Efter det beger jag mig till träningen som börjar halv fyra :)

Men först och främst blir det till att fixa lite med designen på denna blogg :)

/m

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0