18/8-09

Ni lär nog få stå ut med väldigt mycket fotboll i denna blogg, då mitt liv består av väldig mycket just fotboll, men vad gör man inte för det man älskar?!
Ikväll blir det match mot eskilsminne med division 2 och jag är taggad men inte min mage.. men får hoppas att den blir bättre iaf :)
innan dess blir det väl mest till att ta det lugnt, kanske träffa sara en stund och så annars får vi se vart dagen bär.

Sen måste jag ju även skriva om den berömda malmöfestivalen som jag förvånadsvärt inte besökt i år än.. brukar spendera många dagar där trots att jag egentligen inte finner någon speciell glädje i att vara där, but i guess it´s the company :)

/ m

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0