22/8-09

Hallåigen :)

Dagarna bara susar förbi.. i torsdags var det somsagt skolstart men även jojo-testet med projektet Talang 2013 som gick fint :)
I fredags var det dags för en liten informationsträff för de som ska läsa projektarbete. Efter detta blev det en runda på citygross för att sedan bege sig till jägersro för att inhandla lite presenter till kvällen där det blev lite firande av affe och hilda efter en vinst i bunkeflo mot lb07 med 4-1 :)
På kvällen sov jag och hilda sedan hos fröken storck för att sedan bege mig till husiegårds ip där min bror spelade match där det tyvärr blev ett oavgjort resultat men de leder fortfarande serien så vi håller tummarna för att de ska fortsätta hålla det så och gå upp i 2:an :)
Nu ska jag göra mig lite iordning :)

/m

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0