23/12-09

Har hört att det ska vara kalle anka vs anna anka i år på tv, alltså klockan 3 svensk tid.
Undra hur många som kommer följa traditionen och titta på kalle anka och hur många som kommer dras med av anna ankas snack och se henne med sitt kändiskap fira jul..
Jag har inte bestämt mig än, som jag sade är kalle en tradition även i vår släkt på samma gång som anna är förjädra underhållande på ett sätt där jag innerst inne skäms i henne ställe.. blir helt enkelt ett svårt val.
Majoriteten får helt enkelt avgöra, eller kanske två tv-apparater bredvid varandra?!

Ligger förresten två paker här bredvid mig som bara väntar att få öppnas, dock inte förrän imorgon :(

Kommentarer
Skickat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-24 @ 00:22:42
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/
Skickat av: MyzaaN - Princess Pink

GOD JUL :D

2009-12-24 @ 01:34:33
URL: http://myzaans.blogg.se/

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0