15/11-09

Helgen var varit brabra med lagavslutning i fredags, firande av emelie igår och förmodligen kommer den att avslutas med bio med sara :)
Nu är det även uppehåll från fotbollen vilket betyder egenträning och alla som känner mig vet att det verkligen inte är min starka sida men detta året har jag faktiskt bestämt mig för att verkligen verkligen gå in för det och kämpa tills jag spricker eller ja tills jag är tillräckligt trött iallafall :) Dock har det som sagt inte gått i helgen utan det börjar imorgon, ny vecka, nya tag som man säger.. dock gäller inte detta mat, för mat behövs för att leva så ät och var glaá :D

16 dagar kvar

Bilder lånade från sarah storchi, hoppas det var okej! :)


Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0