26/11-09

Hur mysigt är det inte på en skala att sitta i sina morgontofflor, joggingbyxor och en stor slapp tröja med ett kopp varm choklad i handen och stearinljus tända? Det är iallafall vad jag gör just nu och datorn såklart!
Väntar samtidigt på att maten ska bli färdig, trots att jag faktiskt inte är alltför hungrig för tillfället..
Skolan idag var faktiskt rätt skön ändå, förutom att man var  tvungen att dra sig upp en timme och en kvart för tidigt pga, redovisningar i specialidrott. Men som jag har sagt innan så var det inte värre än att jag överlevde :) Lite drygt var dock att efter specialidrotten hade vi bara en lektion från 10 över 2 till tio över 3 när specialidrotten slutade klockan 11..

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0