29/11-09

El classico
Ja som de flesta nog vet är det el classico idag, alltså barcelona- real madrid.
Den ska ses med sara vilket är kul men det kunde varit bättre då jag och hildur hade biljetter till att se den på plats men körkortet stod i vägen vilket såklart är surt men sara duger fint hon med! haha
Annars har helgen varit brabra, blev som sagt new moon i fredags och släkten var här för att fira mig igår, vill bara tacka alla för allt jag fick och för att ni kom, var riktigt trevligt såklart! :)
Imorgon är det endast en obligatorisk lektion igen, fotboll, men blir nog till att åka till skolan och arbeta lite med geografi iallafall. På tal om geografi så är detta en av de sjukaste uppgifterna vi haft..

Nu blir det att titta vidare på mammas pojkar och sedan lite teoriplugg

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0