30/11-09

ack så lång skoldag men det bästa är ändå att den inte kändes så värst lång..!
Började med fotboll som alltid annars.. känns det som iaf?!
Sedan begav vi oss till skolan för lite mat och pluggande av geografi, gick väl rätt så bra, kom en bit på vägen iaf!
Sedan var det dags för filmvisning på kockum fritid, var en film som hette "Bananas" och handlade om en advokat som ville skapa rättvisa för arbetarna som jobbade på banan plantagen, faktiskt rätt intressant! :)
När filmen var slut hade det blivit mörkt ute och klockan började närma sig fem snåret. Jag och Frida skulle åka med Cajo hem vilket betydde att vi först skulle ta oss till ÖB för att inhandla chokladkalender till carro. haha men lite saker hände på vägen, bl.a att vi fick stanna på motorvägen då fullt av folk tutat på oss och det luktade förjävligt för att inte tala om när vi sedan skulle komma iväg igen. Eller kanske jag skulle ta och berätta om en ny idé till UF, korvgrillning på motorvägen eller helt enkelt pytt med ägg.. tja, det sparar vi till en annan gång!

Kommentarer
Skickat av: Cajjo

Hahahahahah riktigt roligt jy skratta som fan nu :D

2009-11-30 @ 21:43:52
Skickat av: micki

hahah jag skrattade riktigt mycket när jag skrev det med ;P

2009-11-30 @ 22:10:53
Skickat av: Martin

Carro! hahahaha:D

2009-12-05 @ 19:00:39

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0