9/11-09

Varför är man så klumpig i vissa lägen?
Jag begav mig för ungefär en timme sedan till min mormor och morfar för att ta och fräscha upp mig lite med en solning var det tänkt.
På deras område får man 30 minuters solning för 15 kronor och då ska ni veta att det inte är några dåliga rör vi snackar om. Jag som inte är världens blekfis men ändå inte brun brukar ligga i det ca 25 minuter utan att stekas sönder. Smart i huvudet som jag är så tänkte jag ju inte annorlunda idag trots att jag inte solat sen i turkiet i somras. Jag låg dock endast 23 minuter idag, men jag kan ju säga att det räckte och blev över för som jag ser ut. värst känns nog ögonlocken just nu (eftersom det inte fanns sådana skydd för ögonen). men bröstet ser inte så värst bra ut det heller. Det värsta är egentligen att i helgen när vi var i skellefteå berättade therese att hon hade gjort exakt samma sak i torsdag, trots detta reagerar jag inte ens, hur klok få man lov att vara egentligen!?

Kommentarer
Skickat av: sabina

okej, ja det kanske du har rätt i!

har nog ändå inte råd att köpa mig en ny mob, inte länge sedan jag köpte ny men det är bara något jag skulle vilja ha :) man kan alltid drömma eller hur? ;) haha..

2009-11-09 @ 20:04:28
URL: http://saabs.blogg.se/
Skickat av: Johanna

Den är köpt på cubus!! =)



fotbollstjej ser jag... det gillas! =)

2009-11-10 @ 11:14:31
URL: http://misseverything.blogg.se/

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0