20/10-09

Helt ärligt så händer det inte alltförmycket en helt vanlig vardag i mitt liv, men jag trivs vilket såklart är det viktigaste :)
Idag blev det dock en händelserik morgon då en viss person inte skulle till skolan så det blev till att göra sig iordning på tio minuter för att sedan åka med mamma till skolan. Väl på busshållplatsen som skulle ta mig sista biten till skolan får jag ett sms av en ilsken mini som missat sin buss, vilket jag inte förstår då jag kollar upp mot tidtabellen och ser att två stycken 32:or är på ingång inom de närmsta minutrarna. Meen mitt när jag står där och filosoferar, kallar verkligheten på mig igen och jag ser då buss nummer 32 köra iväg efter att ha stått stilla på min busshållplats. Den hade alltså stått mitt framför ögonen på mig och stannat, släppt på och av folk utan att jag hade lagt det minsta märke till den. Men tur i oturen så kom den andra väntande 32:an och jag kunde hoppa på den dessutom blev denna ju inte lika full och jag kunde sitta i lugnan ro på två hela platser, vilket är ett x i taket på 32 mot skolan :)

efter en dag full av lektioner begav sig jag och hilda mot ip för att där köra ett lätt styrkepass med josefine som gick fint :)

Nu är jag alltså hemma och har både hunnit äta en god middag och spelat ett spel med min bror som jag är väldigt dålig på, men övning ger färdighet som man säger, så nu blir det allt lite spelande igen :)

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0