6/10-09

Hola, ingen träning idag, varken imorse eller i eftermiddags, kan faktiskt vara skönt ibland!
Men inte har det blivit en massa pluggande för det nej, utan när jag satt på bussen påväg hem från skolan så började jag få så sjukt illa och få ont i huvudet, så när jag kom hem blev det till att sova en stund innan maten. Efter att jag sedan fått i mig lite näring så mådde jag bättre, endast lite huvudvärk nu, skönt! :)
Har dock inte börjat plugga än, men jiter (stavning?) faktiskt inte det..
Desperata hemmafruar börjar ju även idag vilken är greeat som tigern så vackert säger :)
För övrigt är det lite stökigt här hemma nu eftersom vi håller på att göra om köket, såg ens inget när jag skulle upp och äta frukost idag :)

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0