13/8-10

Gårdagen består av lfc camp, träning och sist men inte minst fika!
Dagen idag har bestått av tidig uppstigning för jobb för att sedan bege sig till träning och därefter en bit mat i staden, nu strax ska vi bege oss till sporthallen för att kolla lite innebandy! =)

Alla snackar så mkt om att fredagen den 13:e, själv är jag inte jätterädd för denna dag egentligen men det är klart man tänker lite extra på saker som händer och reagerar mer än vanligt över dem. Men en sak vi ska reagera över extra idag är att världens bästa hilda carlén fyller år, så glöm inte att gratta henne. Hoppas att du får en helt underbar dag i köpenhamn gumman <3


älskar denna bilden, haha vi skulle göra pyramiden men som ni ser så har både jag och sara trillat av..!


Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0