14/2-10

Helgen har varit helt okej.

I fredags kom vi hem ganska sent så blev en lugn kväll, alltid skönt :) Sen i lördags åkte jag upp i stan och mötte camilla för en runda på stan och deeptalk, måste ses oftare vännen <3
Sedan på kvällen blev det gäster och sedan filmkväll. Just det vi såg ldb-kdff i lördags med!
Idag har dagen bestått av match i köpenhamn, gick väl inte speciellt bra om man säger så, men vi får ändå tänka på att de hade 6 a-landslagsspelare och spelade kvartsfinal i champions league senast förra året..
Nu ska jag iväg snart så vi hörs imorgon eller något..


Kommentarer
Skickat av: CAMILLA

JA <3

2010-02-14 @ 20:26:26
URL: http://allittakes.blogg.se/

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0