18/2-10

Revansch blev det i igår, onsdag. Då var det nämligen dags för match mot bröndby igen, fast med LdB!
Blev vinst med 5-0 efter riktigt bra spel dessutom :)
Har nog inte nämnt det men redovisningen i tisdags gick väldigt bra utan nästintill någon som helst övning! På kvällen i tisdags var jag även då i helsingborg och vi hade löpning. 20*3 17/13, inte nådigt det vill jag lova när man hade match dagen efter med, men jag överlevde..!
Idag hade vi endast återhämtningsträning och är alltså lediga ikväll! Annars hade jag befunnit mig i skolan idag för mat och titt på redovisning. Imorgon bär det av till helsingborg igen då det blev lite ändringar så istället för match med ldb imorgon bär det av till växjö för möte mot öster med stattena på lördag.
Nu måste jag dock plugga då jag har inlämning imorgon av en argumenterande uppsats om vatten, kul! :(


Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0