2/1-10

Snöovädret satte stopp för både tåg och träning och därför blev inte min kväll som planerat.
Har väl inte gjort speciellt mycket vettigt, ätit godis?
Det störiga är att om jag hade fått reda på att träningen var inställd 30 minuter tidigare, hade jag hunnit träna med ldb men nej istället blev det ingen träning.
Som alla nog vet är det dags för paradise hotel-final ikväll och det kan man ju bara inte missa! Vet dock redan vem som vinner men känns ändå som att man måste se det!
På tal och tv och så, så får ni gärna ge förslag på bra filmer, helst komedier, men jag är öppen för förslag? :)

Kommentarer
Skickat av: madde

JA men hon skulle vinna! haha.

Jag fick reda på det typ efter 10 pogram, men man är ändå tvungen att kolla. hihi. (;

2010-02-04 @ 23:17:08
URL: http://broome.blogg.se/

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0