22/2-10

alltså jag får seriöst spel på min hals, ena dagen är den nästan bra och nästa har jag ont som om det vore halsfluss igen?! Var hos läkaren innan idag och de sa att de inte var någon fara att träna iaf men det har ju bara blivit värre ju längre dagen har gått?
Annars ikväll har jag inte hittat på speciellt mycket faktiskt. Kom hem från träningen vid sextiden och åt. efter det har det mest blivit 2 och ½ män och os tittande faktiskt, skönt det med! :)
Nu är det strax dags för final för damerna haag och kalla tror jag de hette i typ sprint eller något. haha ni ser allt vilken koll jag har! men är det final så är det! damkronorna vill jag dock inte ens nämna.
Imorgon blir det först träning för att sedan göra stan med mamma och sedan avsluta med träning!

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0