22/2-10

helgen.. lördags var det som sagt match med stattena i växjö mot öster.
andra förlusten men lite bättre spel, så det kommer väl?
Fick träffa sanna iaf, haha :)
Sen när vi kom till helsingborg så skulle busschauffören köra mig daffe och rebecca till centralen men vi hade svinbråttom för tåget gick om 10 minuter. Så han körde snabbt, så vi var där 3 minuter innan . dock var jag tvungen att köpa biljett så vi ställde oss i kön, och när jag väl kommer fram, är där inga pengar på mitt jojo och inga kontanter hade jag. Så det blev till att försöka använda kortet men nej det ville helt enkelt inte som jag ville så jag missade helt enkelt tåget och trodde jag skulle få ta en jävla pågatåg. men tur i oturen så gick där ett "snabbt" öresundståg 20 minuter senare. yes tänkte jag, men otur i turen för det stannade på x-antal fler ställen och tog därför nästan lika långt tid som ett pågatåg skulle gjort. aja, hem kom jag iaf!
Idag blir det träning med ldb i malmö iaf!

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0