24/2-10

Läste precis en artikel om att twilighthuset där Edward & co bodde under inspelningarna var till salu nu när alla filmerna är färdiginspelade. Det jag reagerade på vad dock priset, 22,5 miljoner kronor.. det är liksom fint, kanske riktigt fint men inte mer, de där 20 extra miljonerna är bara för att skådespelarna har vistats i huset vilket jag tycker är helt sjukt.

Nu har precis och jag min bror ätit lite, blev korv och makaroner, klockrent!
Dessutom IKEA-korvar! haha
Mår väl lite bättre nu iaf, eller gör jag verkligen det eller är det alvedonerna som påverkar mig?! aja, snuvan är lite borta iaf och huvudvärken men halsen värker fortfarande som tusan..

Funderar på att lägga mig och decka ett tag men är förvånadsvärt inte ens trött?!

Bjuder på en bild från nyår 2008 eftersom jag saknar min sara.


Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0