24/2-10

Då börjar det närma sig landslagsläger och som vanligt blir jag sjuk igen. halsen har blivit värre och nu rinner även näsan. Det är så sjukt typiskt för varje gång det har varit läger har jag varit mer eller mindre sjuk.. :/
aja, igår blev det som sagt två träningar iaf. första blev dock styrka då planen var full av snö. Den var däremot skottad till på kvällen så då blev det fotboll för hela slanten.
Idag skulle jag egentligen till andys lekland men har ju som sagt blivit sämre så det blir nog inget med det.

Kommentarer
Skickat av: madde

Iach, det är ju inte roligt att du är sjuk. :/ ni åker ju om några dagar.. Krya på dig gumman.

2010-02-24 @ 20:02:32

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0