8/2-10

Dagen idag har varit något utöver det vanliga..
Dagen började med tidig samling på malmö ip (06.50) för avfärd till skurup.
Väl i skurup var vi först på plats och fick vänta på en man som skulle komma och öppna. Nämnvärt är att han hade sin hund med dig och vem om inte min kära vän mäk kläcker ur sig "Hej katt" och får en sur/fundersam blick riktad mot sig. Samtidigt som jag fick mig ett gott morgonskratt.
Väl inne på plan spelade vi rent ut sagt piss, och det slutade med att vi skulle spela om 8-9 plats av 10 lag. Men vi tog det ändå bra och spelade skiten ur våra motståndare i sista matchen och vann den med hela 9-0 :)
efter detta var det bara att bege sig till malmö igen för att sedan färdas direkt till helsingborg för träning. Man var allt lite seg efter cupen och planen var is men annars gick träningen helt okej.
Efter träningen när emelie ser bratten utbrister hon: "Jävlar vad du är vältränad". Bratten kollar då ner på sin mage och svarar: "Det är kdff" medan hon gestikulerar med händerna och jag och snez fullkomligt doog av skratt! hahaha För att inte snacka om när emelie svarade tillbaka och visade vad ldb går för: "Det här är ldb!" haha
Så i det hela får man väl säga att det var en ovanlig men trots omständigheterna kring cupen så var det en bra dag idag!

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0