5/5-10

Dagen blev ungefär som planerat. Började som sagt med skol-träning där vi hade mest vändningar och skott, rolig träning! efter det bar det som planerat av till make-up store där man fick en sminkning och inhandlat en del smink.. dock börjar jag nu tro att jag är allergiskt mot ögonskuggorna jag köpte då jag är helt röd på ögonlocken.. hoppas inte. efter sminkningen begav sig madde och jag till larssons för en god lunch. Hem hann jag sedan innan det en timme senare var dags för att bege sig till träningen som idag var på inget mindre ställe än hästhagen då ldb möter kristianstad i helgen. vi brukar nämligen alltid träna på gräs den veckan vi ska möta ett lag till helgen som har naturgräs. efter träningen hade de glömt beställa mat så det blev en snabbvariant så fick vi inget mindre än pizza. Annars ikväll har jag inte gjort så mycket, försökt studera lite matematik då vi har prov på fredag.
Nej nu börjar strax seinfeld som är ett perfekt program att avsluta dagen med..!

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0