21/10-10

Får väl ta tag i mitt liv och sätta igång och skriva lite igen så ni har någon aning om vad jag hittar på om dagarna här i linköping!
Tiden rullar på och nu är det redan oktober.. har fått göra min debut i både allsvenskan och champions league för linköping och fått ett lilla silvret! Vi fixade även kontraktet med kenty vilket var en stor bedrift bara det!
Har klarat första kursen i skolan och är nu inne på min andra vilken är externredovisning, svårt men rätt intressant när man förstår..
Annars tränar jag på för fullt, madde har varit på besök och likaså hilda lite då och då :)
Snart åker jag och hilda till thailaaaaaand men först ska jag ta ett beslut om nästkommande år.. men först åker jag hem till malmö nu i helgen och bara träffar nära och kära och har kul :)
Just det vi hade lagfest förra helgen med maskerad och alla hade verkligen gått in för det så det blev riktigt lyckat! =)

Ska försöka skriva en liten snutt varje dag nu så om jag inte gör det så skäll på mig :)

Kommentarer
Skickat av: maddis

Ja just det! Hur gick det med era uppdrag? haha. ;)

2010-10-21 @ 22:32:15
URL: http://broome.blogg.se/

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0