3/9-10

en tid sedan jag skrev nu och det har hänt mycket sedan dess kan jag säga..!
Var som sagt hemma i malmö och röjde runt med vänner och familj samtidigt som det var malmöfestivalen! =) Sammanfattningsvis en riktigt bra helg!
Efter det befann jag mig i linköping själv i en vecka där det blev mest hängandes med lagkompisarna och träningar för att sedan på fredagen få finbesök av mamma och pappa! Jätteskönt att ha de i närheten och bara få vara barn igen! De stannade hela helgen.! På fredagen efter min träning var vi och åt tapas, riktigt gott! sedan hem och äta kladdkaka som jag hade bakat då pappa fyllde år dagen innan :) På lördagen sedan åkte jag och mamma till ikano-huset som är ett jättestort köpcenter där mamma fick lite shoppat! Efter det begav vi oss ut till cloettafabriken för att inhandla en himla massa godis! Nästa sak som stod på schemat sedan var match med kenty, blev tyvärr förlust men vi kommer igen, var ändå ett topplag vi mötte..
På lördagen blev jag hämtad på morgonen för att åka till scandic och äta hotellfrukost, aldrig fel! =)
Efter det åkte vi till ikea, maxi och lite sånt och fixade saker för att sedan åka och hämta hilda vid 12 tiden. Klockan halv 3 var det sedan samling för match mot malmö som vi tyvärr också förlorade men de var värda att vinna, kul att träffa de också! =)
Efter det åkte mamma och pappa hem till malmö igen :( men hilda stannade kvar en natt och tränade med oss på måndagen med!
På tisdagen började jag skolan som verkar bra har redan träffat ett antal roliga prickar! Dagen började ju med att jag mötte Ida i dörren när hon stod och tryckte på den medan där stod drag över hela dörren, haha :)
I onsdags var det sedan dags för match igen, denna gång mot jitex.
Igår var jag i skolan för att sedan träna och sist men inte minst avsluta dagen i stan med trevligt sällskap.
Idag har jag varit i skolan ett antal timmar, hämtat ut min IPHONE! Ja ni hörde rätt, även jag är i iphoneträsket nu! =)
Snart ska jag iväg till norskorna för lite landskamptittande och tacos! =)

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0